الاثنين، 23 مارس 2009

حزرو فزرو انا مييييييييين؟

متحاولوش مش هتعرفونى
بصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو بقا
هعرفكو ب نفسى ف الاول كده عشان متقولوش مين اللى دخلت علينا مره واحده دى
انا اسراء سمير ( ده اسمى يعنى ) عندى اربع اخوات يعنى احنا خمسه يعنى ب بابا وماما يعنى 7 ف البيت (قربنا نكمل فريق كوره )
انا الكبيرررررررررررره المسيطره ع الجو كله وبعدى علطول اختى توته واسمها الحقيقى جهاد وبعد جهاد احمد وبعد احمد محمد وندى ودول تؤام
عندى 18 سنه لسه زغننه يعنى عيد ميلادى 1/11 يبقى انا اتولد يوم جمعه الساعه 4 الفجر
انا من الاسماعيليه العظمى وقاعده هنا مع عمى وهذا بسبب ان اهلى يعنى بابا وماما واخواتى مقيمين ف السعوديه وانا جيت هنا للدراسه
دراسه دراسه يعنى
اقرب حد ليا اكيد بالبديهى هتكون جهاد عشان اللى بعدى علطول عندها 16 سنه
والايام دى احمد بدأ يقرب منى عشان اعمله اميل واعلمه يكتب ازاى مصلحه بس بعينه وعنده 12 سنه.
مممممممم
موهبه بقا انا مش معتبراها موهبه موهبه اوى يعنى لانها حاجه عادى
انا ياجماعه بنهار واعترف انى برسم ع الكمبيوتر
اييييييييييييييييون
انا برسم ع الكمبيوتر ولو مش مصدقين اللى عاوزنى اعرض الصور يقول الموهبه دى بقا ممكن يبقى فعلا اسمها موهبه بعد ما اتعلم ادخل ف الصور دى فن الجرافيك والانيميشن وده هيحصل ان شاء الله بس شويه كده دعواتكم وبركاتكم كده معايا
تانى موهبه بحب اكتب اوى مش شعر ولا نثر ولا مذكرات
بحب اكتب اى حاجه عن اى حد ف اى حته باسلوبى ولما ابقى قاعده لوحدى ومدايقه او مش لاقيه حاجه اعملها اقراها واكتب تانى
(موهبه بقا والا مش موهبه ؟ )
. ممممممم
عندى عنين وودنين عادى جدا زى البنى ادمين الطبيعيه ورجلين كمااااااااان وايدين الحمدلله بحب الورد اوىوالشيكولاته اووووووووى بحب ف الاكلات بقا اى حاجه مشويه وخصوصا السمك لان اقل سعرات حراريه بتكون فالحاجات المشويه ايا كانت بقا
وبحب كمان صور الاطفال النضيفه دى وبعشقهم لما بيبقو نايمين بس .
مممممم
انا بدرس ف معهد لغات وكمبيوتر هنا ف اسماعيليه معهد دلع وفكاهه بنروح نهزر ونغنى ونلعب ع الكمبيوتر زوما ونيجى ع البيت مهدودين
ملحوظه زغننه اااااااااااااد كدهو :
ياريت اللى يدخل يكتب تعليق ميعلقش ع المعهد ويقول فاشل وكده عشان انا بزعل عشان انا عارفه الحقيقه المره دى
ممممممممم
اعز اصدقائى ف المعهد هيا بيررررووو حبيبه قلبى اللى مش بطقها خالص وهيا متنرفزه ولا هيا بطقنى
ع فكره انا اللى بنرفزها
اييييييييييييون يعنى انا اللى بنرفزها
بحب اعصب الناس ديما مش عارفه ليه ممكن نضيفها للمواهب دى
صديقتى بقا بره المعهد والجو بتاعه هيا امنيه رمضان بس دى بتدرس ف القاهره حاليا ف مش بشوفها تقريبا خالص ولا بنتصل يعنى واخدين اجازة من بعض شويه عشان الخنقه واهو تغييربردو
.وعندى صديقه تانيه خالص ودى بقا اللى نكته مسخسخه اسمها نودا اكتر حاجه بتعجبنى ف البت دى انها واخدها طناااااااااش وضاربه بكل حاجه عرض الحائط مش كل حاجه كل حاجه يعنى عشان الناس اللى بتفهم صح دى
وخطوبه البت دى هتكون قريب ان شاء الله وهرتاح منها هيا كمان
بس تالت واحده بقا ودى بجد عزيزة ع قلبى اوى وهيا بطوووووووط طيبه الدنيا فيها وبحب اتكلم معاها جدا تحس وانت بتتكلم معاها انك متفائل كده المهم انهم دول اصدقائى خارج نطاق النت
انما ع النت بقا اكتر من حد وكلهم ناس اعرفهم من زمان وبثق فيهم جدا وشوفتهم
ممممممم
ع قد منا مش بطيق المذاكره والسهر اللى بيكون مليان حفظ وصم وكتابه وكل الحاجات المستفزه دى ع قد ما نفسى اطلع م المعهد ده واقدم ف اى كليه تكون صعبه وشريره ومبترحمش عشان انا عاوزة اشتغل دكتوره بقا مهندسه اى حاجه انا اصلى قنوعه مش بدقق ف الحاجات الزغننه دى او مش لازم اطلع م المعهد بس وانا فيه ابقى ف كليه معاه وده اللى هحاول اعمله السنه الجايه وربنا معايا يارب دعواتكم .
ممممممممممم
دلوقتى فركش يلا سلام

هناك 24 تعليقًا:

  1. اييييييييييه ده
    الكلام ماله عمل كده؟
    ياريت يا جماعه اللى يدخل يرحب بيا الاول
    بعد كده يقولى اعدل الكلام الى ف الصفحه ازاى معلش هتعبكم
    انا لسه جديده ومش عارفه
    وتعبت عبال ما كتبت دا كله
    حسنه قليله تمنع بلاوى كتيره

    ردحذف
  2. روئه
    مبرووووووك المدونه
    اكيد هتبقي جميله
    ياله ورينا مواهبك

    انا بقي علي العكس تماما
    عايش في السعوديه
    واهلي في مصر
    بس مش مع عمي

    نورتيني

    ربنا يوفقك

    ردحذف
  3. ابو العريييييييييف
    ميرسى لترحيبك بيا وان شاء الله اكون فرد من عيله المدونين المصونه

    ردحذف
  4. يا اهلا بابو الروقان كله

    ههههههه

    اتشرفني بالعيلة الكريمة ...بس كل دول اخوات دا انا عندي اتنين و بتلخبط فيهم

    ههههههههههههههههه

    ابقي حطي الصور بتاعتك هنا و نتفرج لاني بحب الرسم بس للاسف معنيش الموهبة دي :(

    الحيتة بتاعت الشوكولاتة و الورد زي بالظبط بس انا بحب الاطفال في كل وقت مش وهما نايمين بس

    لا بس معهد فاشل فاشل يعني (بضايقك كلمة فاشل
    طب فاشل فاشل فاشل)

    ههههههههههههههه

    و سلام بقي يادكتورة مهندسة مصممة سباكة نضورجيتة روئة

    ردحذف
  5. adel

    ياعم قول ما شاء الله هههههههههه
    هحط الصور بتاعتى ازاى مهو انا عماله اقول انى جديده جديده ياريت محدش يحرجنى اكتر من كده ههههههه

    المعهد مش فاشل بس بتهيئلى احنا اللى عملنا فيه كده ههههههه

    سلام يا عادل

    ردحذف
  6. صبح صبح صبح
    احلي حاجة انك بتحبي تعصبي الناس
    محسوبك مصاب بداء الرخامة المزمن ده برضه LOL
    اما بالنسبة لأخوكي هاتيهولي انا اعلمه !
    عشان يتعلم احسن منك و يذلك برضه ( غلاسة عليكي )
    سلام

    ردحذف
  7. ههههههههههههههههههههههه
    داء الغلاسه والرخامه ده شكله منتشر والا ايه
    اخويا مش عاوزاه يدخل نت خالص بينى وبينك يعنى
    او
    انا اعلمه بس مش وقته عشان مياخدش عليه زياده
    منورنى والله وريحه الطعميه ملت المكان هههههههه

    ردحذف
  8. انتي بجد
    عسووووووووووووووله خاااااااااااااالث خااااااااااالث ووطيوبه جدا
    ويارب يخليلك صحابك الجمال دول
    بس انتي جد موهوووووووبه
    بس متنرفزيش حد ياموهوبه العثوله
    وياستي اهلا بيكي بعالم التدوين
    واكيد هتستمتعي وهتمتعينا
    وبالمناسبه المعد انا معرفش حاجه عنوا
    ههههههههههههههههه
    يعني اتبسطي مش هقولك انوا فاشل
    بس ايوة صح هو فاشل ليه؟
    ههههههههههههههه
    بهزر معاكي والله
    بس يارب توصلي لاحلامك وطموحك
    سلمي علي صحابك الجمال وباركي للعروثه
    تحيــــأتي

    ردحذف
  9. ألف مبروك يا قمر على المدونه

    وأهلا بيكى دايما فى عائلة المدونين

    وفى انتظار مواهبك الجميله

    ولكى منى خالص تحياتى

    ردحذف
  10. ههههههههههههههه

    انتى بجد عثوووووووووووله خااااااااااالث

    ودمك خفيف ع الاخر
    انشاء الله هتابع مدونتك اللطيفه دى
    بس اخلص من اللى انا فيه

    سلام يا قمر

    ردحذف
  11. عسل ياخواتي عسل

    اسلوبك جميل اوووووي

    ربنا يعينك عالمعهد الي مش فاشل

    اهو معهد تتسلي فيه وخلاص هههههههههه

    بس بجد هو فاشل كدا ليه ؟ههههههههه

    شكلك عقدتي المدرسين والطلاب الي فيه هههههههههههه

    هزورك دايما ^ـ*

    بالتوفيق ياقمر

    ردحذف
  12. يابنتي بسيطة قوي و انتي بتكتبي البوست هتلاقي فوق جنب الخط و الكلام ده صورتين واحدة لصورة و التانية لفيديو دوسي علي الصورة هيفتحلك صفحة يقولك اعملي ابلود لاي صورة من الكومبيوتر عندك و بسسسسس

    ردحذف
  13. ايمان روحي


    مييييييييييييييييييرسى يا ايمى يا جميله
    يابنتى المعهد مش فاشل اوى اهو شغال يعنى بحاول امشى نفسى فيه هههههههههه

    ردحذف
  14. الشاعر الحزين

    ميرسى يا شاعر واهلا بيك عندى هنا وان شاء الله اكون مدونه عند حسن الظن

    ردحذف
  15. ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ


    نواااااااره
    المعهد بالظبط للتسليه زى ما انتى قلتى
    جبتيهااااااا
    هههههههههههههه
    منورانى يا احلى نوراه

    ردحذف
  16. يابنتي بسيطة قوي و انتي بتكتبي البوست هتلاقي فوق جنب الخط و الكلام ده صورتين واحدة لصورة و التانية لفيديو دوسي علي الصورة هيفتحلك صفحة يقولك اعملي ابلود لاي صورة من الكومبيوتر عندك و بسسسسس



    ميغسى بيكو مسيووووووو

    ردحذف
  17. يمكن التعليق جه متأخر
    بس جاى بس اقولك أهلاً بيكى فى عالم التدوين

    ردحذف
  18. اسلام ديو


    منوره وربنا
    واهلا بيك عندنا

    ردحذف
  19. حلو اوى ال c v ده يا اسراء احنا كده اتعرفنا على العيلة كلها
    بس اهم ما فى الموضوع انك بترسمى ودى موهبة حلوة اوى وعلى فكرة بحس انها صعبة اوى ومش اى حد يتعلمها
    حاولى تنمى موهبتك دى اكتر واكتر
    تحياتى

    ردحذف
  20. ميرسى شفقه هانم ع كلامك الجميل وع فكره انا انا رسمى ع الكمبيوتر بس يعنى الرسم اللى بالورقه والقلم ده صعب بالنسبالى
    مش عارفه اوضحها ازاى دى

    ردحذف
  21. مبروك علينا انتى
    اة نورتى عالم التدوين كلة بنوتة يا صغنونة
    وهجيلك باستمرار مش مره واحدة كدة وبس
    خللى بالك منك يا قمراية

    ردحذف
  22. ميررررررررررسى سهر لترحيبك
    بس انا صغنونه ليه ؟
    انتى كبيره ؟

    ردحذف
  23. مدونة جميلة يا روئه
    وانا برده زيك 5 اخوات ..بس انا الصغيرة
    وكمان عيد ميلادي 2 -11
    D:

    ردحذف
  24. مدونتك لذيذة زيك يا سارة..بالتوفيق

    ردحذف